Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Lisa Coppens - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Lisa Coppens - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Lisa

24 Oktober 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Wauw! De full moon party was echt super super awesome! Een gekkenhuis aan het strand van 19 tot 7, met vuurshows waar een paar dronken mensen vrolijk aan deel namen, iedereen was geschilderd en had echte 'full moon' shirtjes aan. Top!

En zo ga ik samen met Else en Celine nog de eilandjes af. Grappig ook die boottochtjes, iedereen lekker relaxt en bij een boottocht die we in de ochtend hadden lag iedereen lekker te slapen op het dek.

Eenmaal in ao nang (krabi) opende we de dierentuin waar we sliepen. Een wandelende tak op de deur, 6 gecko's op het plafond en 5 padden die celine uit de badkamer heeft verwijderd. Goede voorbereiding voor de jungle! Net als de kat die de staart van een gecko eraf beet; maar zowel de staart als het beestje bewogen gewoon verder; iellll!

Ao nang heeft heel veel mooie rotsen in het water. We hebben daar een kayak tocht gedaan. Super mooi en de eerste aapjes gezien. :) In het bootje voor mij waren ze net oreo koekjes aan het eten, maar dat was natuurlijk van korte duur. De aap nam geen genoegen met een koekje en trok de hele pak uit haar handen.

Inmiddels ben ik al gewend aan het links rijden. Op bijna alle eilanden hebben we wel een scooter gehuurd. Super cheap en perfect om het eiland te verkennen. Dus ik voel me al steeds meer local!

Ook met eten ga ik steeds meer over op het local food! Dat scheelt toch wel veel in mn portomonee. Pad thai it is!

Koh phi phi is een echt paradijsje! Een geweldige snorkeltocht gedaan, op heerlijke witte stranden gelegen, bij monkey island geweest en vers gemaakte ijsjes gegeten (filmpje daarvan volgt). Ohja en een avondje met een man uit thailand liedjes gezongen. Super leuk!

Vervolgens met de boot naar pukhet waar we ik een grote storm terecht kwamen, de straten stonden helemaal blank. Gelukkig gingen we meteen door naar het vliegveld, naar chiang mai!

De jungle in! Vooral heel veel gelopen door rijstvelden en de bush bush. Olifant rijden en bamboo raften. Lekker actief weer een keer. Maar het leukste waren gewoon de avonden in de middle of nowhere met buffalo's honden varkens en kippen om me heen. En echt super lekker eten wat werd gemaakt door de families die daar leefden. Oh my budda!!! Aoeehhhhh!!

Inmiddels ben ik in het uber uber relaxen dorpje pai, echt een hippie dorpje zoals iedereen zei. Hier ga ik blijven t/m mn verjaardag. En daarna ga ik else en celine verlaten en de boot pakken naar laos.

Phoeee ik maak zo veel mee hier, de verhalen worden lang;) maar ik heb het echt naar mn zin. En vooral heel veel mensen leren kennen!

• 24 Oktober 2014 - 15:28

Els:

Hee Lisa, Wat en variatie aan belevenissen, super mooi om te lezen.
    en relax en actief dat is wel iets voor jou.
    Zoals verwacht geniet je er met volle teugen van.

Maandag skype, hoe laat?.

lekker genieten schat.
    tot maandag
    xxx

• 24 Oktober 2014 - 16:13

Jeannette:

Geniet van Pai. Dat is echt de meest relaxte plek van Thailand waar je maar steeds niet weg wilt gaan. Wij waren daar 13 jaar geleden. Goed om te lezen dat de sfeer nog steeds hetzelfde is.

• 24 Oktober 2014 - 16:39

Lisa Coppens:

Dankjewel voor de reacties! Super leuk om te lezen!!

• 24 Oktober 2014 - 17:38

Anja Van Tilburg:

Wat een geweldig avontuur Lisa. Als ik het goed heb onthouden ben je deze week jarig wel bijzonder om dit daar te vieren. Heb het nog gezellig daar en alvast een bijzondere en fijne verjaardag gewenst van ons. Wij blijven je verhalen volgen. Geniet ervan en pas goed op jezelf! Veel groetjes uit Drunen! Anja, Jan en Yara

• 24 Oktober 2014 - 19:27

Mirjam:

Hey Lisa,
    Leuk om weer wat van je te horen, de energie spat ervan af!
    Begrijp ik goed dat je je reisvriendinnen gaat verlaten en alleen naar Laos vertrekt?
    Stoer Lisa...!
    Fijne verjaardag op z'n Thais...

• 25 Oktober 2014 - 08:13

Lisa:

Dankjewel!! Een echte thaise verjaardag inderdaad maandag. Komt goed:) Dinsdag alleen op de boot (2 dagen) naar laos. En ja ik ben maandag uiteraard wel bereikbaar!

• 25 Oktober 2014 - 22:02

Tante Antoinette En Pieter :

Lisa van harte gefeliciteerd maandag met je verjaardag ,zo als we lezen heb al veel gezien en gedaan in je vakantie ,we blijven je volgen !! Groetjes Oom Pieter tante Atoinette .

• 26 Oktober 2014 - 09:03

Leonie:

Hey Lisa,

Leuk je lezen dat je het zo naar je zin hebt. Wat een ervaringen doe je op. Deze reis en indrukken zullen je altijd bij blijven. Geniet er verder van. En we appen je zeker nog maandag. Alvast proost op je 21e verjaardag.

• 26 Oktober 2014 - 14:05

Anja Bekkers:

Hey Lisa,

Wat een kans geniet er vol op van de indrukken die je mee maakt!! Maar toch een hele fijne verjaardag gewenst morgen en neem een thais drankje en taartje erop!! proficiat!!!

• 26 Oktober 2014 - 22:55

Mia Van Brussel:

He Lisa, alweer geen live felicitatie, net als vorig jaar.
    Dan houd je de knuffels maar tegoed tot februari volgend jaar!
    We lezen dat je lekker geniet van je grote avontuur! Super!
    Morgen een fijne dag en we gaan je in Laos ook weer volgen!
    Groetjes, Harry en Mia.